invalidní vozíky - homenové elektrické vozíkyvideo galerie elektrických skútrúico facebookinvalidní vozíky

elektrická čtyřkolka s rekuparecí CITY TANDEM - předváděcí - cena 68.900,-Kč v ceně čtyřkolka EGO

Elektrická čtyřkolka CITY TANDEM je rozhodně vozík, o kterém ještě uslyšíme a jistě jej i častěji uvidíme. Je to totiž takový více- živelník - zvlápopolurdne v pohodě dvě osoby, výborné jízdní vlastnosti ve městě i v terénu. Je určen jak pro jednotlivce, tak pro dvojice a ještě k tomu jezdí rychle a je vybaven novou geneelektrický skutr EGOrací bezuhlíkových motorů se zpětnou rekuperací, která je znát v kopcovitém terénu.

NYNÍ K TOMUTO VOZÍKU ČTYŘKOLKA EGO ZDARMA V CENĚ ! Detaily vozíku EGO zde

Ačkoliv se nejedná o klasický invalidní skútr jako je např. Trophy Booster nebo Sterling Elite rozhodně jej zvládnou ovládat i handicapovaní občané nebo senioři. Ideálním prostředím je sice spíše rovinatá krajina, vyzkoušeli jsme ovšem výrazně kopcovité terény, kdy vozík jel v pohodě, zkracuje se ale dojezd.

Použití

Vozík je určen pro každodenní použítí např. jízda do práce apod. Ideální vzdálenost je tam a zpět do práce celkem 30km. (námi vyzkoušeno)Vozí-li se nabíječka s sebou, můžete jezdit dvakrát dále, během práce se totiž vozík dobije.

O pohon se stará novinka, kterou je bezuhlíkový (bezkartáčový) motor o výkonu 500W při napětí 48V. Motor je umístěn mezi zadní nápravou a je vybaven diferenciálem.

city tandem
CITYTANDEM

city tandem
přední pohled

city tandem
světla s chromovaným nárazníkem

city tandem
zadní část vozíku

city tandem
elegantní "budíky"

city tandem
přední elektrony

city tandem
přední náprava s tlumiči

city tandem

řídítka

Tato nová bezuhlíková technologie přináší mnoho výhod, zejména pak ochranu proti zničení motoru resp. kumutátoru a uhlíků u klasických uhlíkových motorů.

Ovládání

Předku skútru dominuje silný větrný štít, na kterém jsou LED světla společně se zabudovanými LED směrovými světly. Ovládání a zatáčení je pomocí řídítek podobné jako na klasickém benzínovém skútru, tzn. rychlost se přidává akcelerátorem na pravé straně, kde je i páčka pro ovládání přední bubnové brzdy. Dále zde nalezneme přepínač pro ekonomický režim, přepínač pro zpátečku, klakson a zapínání světel. Na levé straně je potom páčka pro zadní bubnové brzdy, přepínač světel a klakson.

Mezi řídítkámi je palubní deska, která kromě toho, že je při zapnutých světlech pěkně osvětlena, informuje uživatele o rychlosti a stavu stavu akumulátorů. Na řídítkách jsou na levé i pravé straně tlačítka pro použití klaksonu, dále se zde zapínají světla, na levé straně se zapínají směrová světla.

Sezení

Sedačka je shodná jako u skútrú, tzn. pro dvě osoby. Celá sedačka je sklopná, kdy se otevírá přiloženým klíčkem. V prostoru pod sedačkou je tepelná pojistka a konektor pro nabíjení. Na sedačku se bez problémů vejdou dvě dospělé osoby, pro bezpečnost jsou namontovány chromované madla pro zadní cestující.

Podvozek

Zadní 16" palcová hliníková kola (40 cm) jsou nezávisle zavěšena a jsou vybavena bubnovými brzdami, o pohodlí při přejezdu nerovností se stará čtveřice dlouhých tlumičů s péry. Přední stejně velká kola jsou na kyvné nápravě, což se právě u čtyřkolek ukazuje jako podstatně pohodlnější než nezávislé zavěšení. I na těchto kolech jsou bubnové brzdy. Zatáčení je tak akorát, zejména ve vyšších rychlostech je velmi stabilní bez různých "úskoků", i při jízdě ve dvou.

Rekuperace, jízda, brzdění

Primárně pro brzdění vozíku jsou určeny přední a zadní brzdy, při prudkém povolení akcelerátoru vozík brzdí i motorově.
Vozík je vybaven zpětnou rekuperací, tzn. umí si sám vyrobit energii při brzdění nebo při jízdě z kopce. Účinnost rekuperace je nastavena výrobcem na docela vysokou hodnotu. Při jízdě z mírného kopce má vozík tendeci zastavit, při jízdě z velkého kopce vozík jede sám a celou dobu si vyrábí energii. Z velkého kopce je to na uživateli, jak rychle nechá vozík rozjet.

Samozřejmostí je automatická nabíječka, která se připojuje pod sedákem. Doba nabíjení je cca 6-8 hodin.

Tento designově velmi zdařilý kousek je určen pro každodenní použití s důrazem na rychlý pohodlný přesun. Není potřeba řidčské oprávnění.

Technická data:

rozměry:
délka: 180cm
šířka: 70 cm
výška: 10 cm
hmotnost: 110kg
nosnost: 180kg
motor: bezuhlíkový 500W/48V
doba nabíjení: 6-8 hod
rychlost: 24km/h
zpátečka: ano
přední brzda: bubnová
zadní brzdy: bubnová v každém kole
osvětlení: ano
směrová světla: ano
baterie:4x20Ah
dojezd: 40km
zpátečka: ano

city tandem city tandem city tandem





optimalizace PageRank.cz |copyright (C) 2007 - 2017 BOGO GROUP | powered by ABi |